Overslaan en naar de inhoud gaan

Stefanie van Rootselaar directeur Stichting Fight cancer

De focus van Fight cancer ligt in 2021 onder meer op het verder uitbouwen van het merk.
Stefanie van Rootselaar
© Credits: Lorenne Witjes
Stefanie van Rootselaar
© Credits: Lorenne Witjes

Stefanie van Rootselaar is per 1 maart benoemd tot directeur van Stichting Fight cancer. Ze volgt Limore Noach op, die Fight cancer landelijk op de kaart heeft gezet en vele miljoenen euro’s heeft geworven voor kankeronderzoek. Noach blijft als lid van de raad van toezicht betrokken bij de stichting. 

related partner content for mobile comes here

De afgelopen vijftien jaar vervulde Van Rootselaar diverse commerciële functies, als laatste bij Air France-KLM. Daar was ze verantwoordelijk voor alle campagnes in de Benelux. Verder werkte ze als managing director Europe bij internationaal pr-bureau Future Factor en vervulde zij diverse rollen bij DPG Media.

Van Rootselaar: 'Wat een mooie kans om in deze rol bij Fight cancer een bijdrage te leveren aan een wereld waarin kanker geen dodelijke ziekte meer is. De merkwaarden van de stichting – waaronder betrokken, positief, open en daadkrachtig – sluiten naadloos aan op hoe ik in het leven sta. Ik geloof sterk in onze missie om mensen te inspireren om samen vanuit de liefde voor het leven een vuist te maken tegen kanker.'

De focus van Fight cancer ligt in 2021 voornamelijk op het verder uitbouwen van het merk, het ontwikkelen van nieuwe evenementconcepten voor fondsenwerving (binnen de RIVM-richtlijnen) en het lanceren van het online platform LoveLife.nl, waarop interviews en documentaires komen, maar ook sportieve work-outs en gezonde recepten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in