Overslaan en naar de inhoud gaan

Ocean Outdoor en Adformatie houden Digital Creative Competition Amsterdam

Het draait om het meest unieke idee in digital-out-of-home.
Ocean competitie
Ocean competitie

Ocean Outdoor Nederland lanceert de allereerste Digital Creative Competition Amsterdam in samenwerking met Adformatie. In deze creatieve competitie draait het om het meest unieke idee in digital-out-of-home (DOOH). Reclamebureaus, mediabureaus, ontwerpstudio’s, digital agencies, merken: iedereen kan meestrijden om de hoofdprijs van 500.000 euro.

related partner content for mobile comes here

Van 12 april 2021 tot en met 21 mei 2021 loopt de inschrijving. De competitie kent twee categorieën: commercieel en non-profit. Er wordt gestreden om de hoofdprijs van 500.000 euro aan bruto mediawaarde (tweede prijs 250.000 euro en derde prijs 100.000 euro). Budget dat te besteden is op het Ocean-netwerk.

Meindert van den Heuvel, managing director Ocean Outdoor Nederland: 'Creatieve grenzen verleggen in DOOH. Dat is het doel van Ocean en deze competitie. Meedoen is eenvoudig en de prijzen zijn spectaculair. Om de beste concepten te selecteren hebben we voor deze eerste editie een jury samengesteld in een gelouterde mix van creatie, tech, digital, media en marketing.'

De jury:

  • Carolien van 't Hek - CEO UM Nederland
  • Caroline van Turennout - Directeur Marketing & e-Commerce Zeeman
  • Cees Dingler - MD/Creative Director Capitola
  • Gerard Ghazarian - Founder Candid
  • Inge Ligthart - CEO Dawn
  • Joris Kuijpers - Founder/Creatief Directeur, The Family Amsterdam
  • Lydi Siebers - CMO Benelux HelloFresh
  • Maddie Raedts - Founder, IMA & Global Head of Social for Fashion & Luxury, MediaMonks
  • Max Pinas - Creative director Dept Agency
  • Mervyn ten Dam - Creative Director dentsuACHTUNG!
  • Patrick de Laive - Founder & CPO TNW

Ideeën insturen kan voor vrijdag 21 mei 2021 23:59 uur naar dccamsterdam@oceanoutdoor.nl.

De jury beoordeelt de inzendingen binnen twee categorieën: commercieel en non-profit. In beide categorieën winnen de nummers één, twee en drie een bedrag in bruto mediawaarde. Bedragen die volledig inzetbaar zijn op de digitale schermen van Ocean Outdoor Nederland.

De Digital Creative Competition Amsterdam moet jaarlijks terugkeren. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in