Overslaan en naar de inhoud gaan

AD geeft zijn columnisten de hoofdrol in nieuwe campagne

De commercial volgt een dag in het leven van een lezeres.
Eus
Eus

AD komt met een campagne waarin zijn bekende columnisten Fidan Ekiz, Özcan Akyol, Sjoerd Mossou en Angela de Jong centraal staan. 

related partner content for mobile comes here

In de bijbehorende commercial voor tv en online kanalen volg je een dag uit het leven van een AD-lezeres. Van ’s ochtends aan het ontbijt met haar familie tot dat zij ’s avonds neerploft op de bank naast haar man. En onderweg komt zij de AD-columnisten tegen, onder wie een lachende Angela de Jong.

De commercial wordt begeleid door de melodie van het winnende Songfestivalnummer Ding a Dong van Teach-In. Singer-songwriter David Benjamin heeft het nummer geproduceerd en ingezongen.

De tekst die hij hiervoor heeft geschreven bezingt de rol die het AD in het dagelijks leven van haar lezers vervult, of dat nu digitaal is of met de papieren krant. Hiermee wordt tegelijk een knipoog gemaakt naar het Songfestival dat volgend jaar mei in Rotterdam is en waar het AD nog veel aandacht aan gaat besteden.

In de campagne laat DPG Media ook de regionale kranten aan bod komen. Op lokale media is de campagne doorvertaald naar de regio. En Het Parool heeft geheel zijn eigen 'look & feel' binnen de campagne.

AD columnisten

Credits
Concept, creatie & copywrite : Dennis Brouwers en Cornel van Buuren
Producer TV:Radio: Cees Clous/Pascal Hielkema
Regie TV: Radio: David van der Vegte
Art-direction Print: Edwin Westerbeek
Productie Online assets: Punktlich
Inkoop Online: Nick Huizendveld ism PINK
Media & inkoop: Gwendolyn Kleinjan en Erika Keizer in samenwerking met onder meer Mindshare

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in