Overslaan en naar de inhoud gaan

Bavaria zet familieverhalen centraal in nieuwe campagne

Leden van de familie Swinkels delen anekdotes uit hun familiegeschiedenis in de campagne 'Familiefeiten of Fabels?'.
Bavaria Familieverhalen
Bavaria Familieverhalen

In zijn jubileumjaar onthult brouwerij Bavaria familieverhalen waarin vakmanschap, hechte familiebanden en passie voor bier de boventoon voeren. De 'Familiefeiten of Fabels’-campagne is ontwikkeld samen met bureaus Fama Volat, Artbox, Men in Green en Mindshare.

related partner content for mobile comes here

Zoals dat gaat met familieverhalen, zijn ook de verhalen van de familie Swinkels aangedikt en met humor doorverteld van generatie op generatie. Klopt het bijvoorbeeld dat er tijdens de carnaval van ‘77 zoveel bier verkocht werd, dat er in heel Brabant geen druppel pils meer te krijgen was? En wat is het verhaal van de helse tornado die in de zomer van ‘73 Lieshout teisterde en de brouwerij dreigde weg te vagen? Leden van zowel de 6e als 7e generatie van de familie Swinkels geven in de campagne ‘Familiefeiten of Fabels?’ een kijkje in de keuken van de brouwerij, met video’s waarin rijk geïllustreerde animaties hun persoonlijke anekdotes tot leven laten komen. Bekijk alle verhalen hier.

Michel de Kruijff, brandmanager Bavaria bij Swinkels Family Brewers: 'We hebben verhalen uitgekozen waar de tomeloze passie voor het bierbrouwen vanaf druipt en waarin naar voren komt wat het inhoudt om onderdeel uit te maken van een familiebedrijf. Familieleden brengen van jongs af aan tijd op het brouwerijterrein door, dragen kennis en kunde op elkaar over en helpen elkaar als vanzelfsprekend uit de brand. Alles om de gezamenlijke passie en de toekomst van het bedrijf te waarborgen. En met deze campagne laat de familie zien dat ze niet alleen weet hoe je bier brouwt, maar ook hoe je mooie verhalen opdient.'

Blikken bavaria

Geillustreerde blikken

De campagne neemt Nederlanders mee in de verhalen van de familie Swinkels door rijk geïllustreerde Bavaria-bierblikken, die sinds half oktober in de winkel liggen en waarop een QR-code linkt naar de online video’s. Daarnaast wordt de campagne groots ingezet in de thuisregio van het biermerk. In Brabant worden onder andere advertenties in dagbladen, bioscoopreclame, online video’s, social media en display advertising ingezet. Ook liggen er speciale bierviltjes in horecagelegenheden en zijn er diverse winacties voor consumenten waarbij zij kans maken om de verhalen te herbeleven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in