Overslaan en naar de inhoud gaan

Viral van de week: Tik Tok Dad - Taco Bell

Social media bureau Dorst & Lesser kiest de viral van de week. Impactvolle, scroll-stopping content, die de doelgroep in het hart raakt.
screenshot-Taco-Bell
Tik Tok Dad
© Taco Bell
screenshot-Taco-Bell
Tik Tok Dad
© Taco Bell

Nu we met zijn allen in zelf-isolatie zitten, hebben we genoeg tijd om onszelf opnieuw uit te vinden. Iets wat Taco Bell ook heeft gedaan met de Triplelupa. De ‘chalupa’ maar dan verdrievoudigd, met drie verschillende smaken. En hoe kun je dat nou beter communiceren met je doelgroep dan op TikTok?

related partner content for mobile comes here

Een TikTok ‘Dad’ (de vaders die op TikTok zitten, want TikTok is niet alleen voor Gen Z), volgt verschillende trends en laat via deze trends zien wat de Triplelupa is. Zo danst hij de ‘Renegade’ en transformeert hij zichzelf in een e-boy (een populaire ‘emo’-achtige jongen).

Taco Bell heeft het TikTok verticale format slim opgenomen in hun nieuwe reclame, de kijker krijgt zo het idee dat ze daadwerkelijk naar de app kijken. Met deze reclame laat Taco Bell zien hoe je slim smartphone specifieke content, omzet naar televisiereclames. Als dat niet een goed voorbeeld van jezelf opnieuw uitvinden is…

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Dorst & Lesser, gespecialiseerd in de creatie van social media strategieën en content, kiest wekelijks de viral van de week.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in