Overslaan en naar de inhoud gaan

Velux Groep kiest voor Carat

Internationale samenwerking in 26 landen.
Velux
Velux

Na een intensief pitchtraject heeft de Velux Groep gekozen voor mediabureau Carat. Het gaat om een internationale samenwerking in 26 verschillende landen.

Carat is verantwoordelijk voor media
strategie, -planning & buying van zowel digitale als non-digitale media. Velux is voornamelijk bekend vanwege slimme daglichtoplossingen.

related partner content for mobile comes here

Els Wijnstekers, managing director Carat Nederland, zegt dat Velux het mediabureau van Dentsu Aegis Network heeft gekozen voor de kennis van de markt en de focus op de realisatie van de businessdoelstellingen.

Het account komt onder leiding van group client director Gillian Ydema.

Peter-Jan Melenhorst, channel group manager Velux: 'Vanuit een internationale media-aanpak is het een logische stap om met een mediabureau te gaan werken dat net zo internationaal georiënteerd is als wij. Carat heeft ons in de aanloopfase laten zien alle specialismes in huis te hebben. En nog belangrijker, er is een zeer natuurlijke match in mentaliteit en het behalen van resultaten.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in