Overslaan en naar de inhoud gaan

FIFA Museum wil digitale aanwezigheid versterken en kiest voor Dept

Het digitale bureau wint pitch en gaat het World Football Museum ondersteunen bij drie projecten.
FIFA World Football Museum kiest Dept
FIFA World Football Museum kiest Dept
FIFA World Football Museum kiest Dept
FIFA World Football Museum kiest Dept

Het FIFA World Football Museum in Zurich, een dochteronderneming van FIFA, kiest na pitch voor Dept. Het bureau mag ondersteuning bieden bij drie onderdelen; digital marketing, communitymanagement op sociale media en bij de herlancering van de website, zo maakt het bureau bekend. Door samen te werken met Dept wil het museum, dat tijdens de intelligente lockdown tijdelijk gesloten was, haar digitale aanwezigheid versterken en online toegankelijker worden voor bezoekers. 

related partner content for mobile comes here

Volgens het Amsterdamse bureau heeft het FIFA World Football Museum voor digital agency Dept gekozen omdat kennis van technologie naast creativiteit belangrijk waren bij de bureaukeuze. Het bureau licht toe dat er momenteel al wordt gewerkt aan de ontwikkeling van een digitale marketingstrategie voor de komende jaren naast dat de voorbereiding voor de website herlancering in volle gang is. Dept zegt dat deze gepland staat ergens begin juli.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in