Overslaan en naar de inhoud gaan

Aldi neemt nóg 9 marcom-professionals aan

In februari werd al bekend dat Aldi een heel legertje marcommers aannam, recent nam de discounter er nog eens negen aan.
Go up and never stop
Go up and never stop
© Aldi
Go up and never stop
Go up and never stop
© Aldi

Aldi Nederland maakt zich op voor zijn eerste wapenfeiten op het marketingcommunicatieslagveld. In februari werd bekend dat de supermarktdiscounter een heuse marketingafdeling optuigde - daarvoor deed Aldi Nederland het altijd zonder - en 16 vacatures invulde, gisteren maakte Nienke van de Streek, directeur marketing & communication (rechts op de voorgrond op de foto), bekend dat er nóg eens 9 man was aangenomen. Op Linkedin juicht zij:

related partner content for mobile comes here

'De kop is er af: we zijn begonnen! En, niet meer te stoppen! Vandaag hadden we de MarCom kick-off waarin we maar liefst 9 nieuwe collega’s mochten verwelkomen. Wat een gaaf team met 25 energieke, inspirerende professionals!'

Bondgenoot

In een interview van Adformatie met Van de Streek en met Lode Schaeffer (van Indie, het reclamebureau van Aldi), werd al een tipje van de sluier opgelicht van wat we straks kunnen verwachten: ' Het merk Aldi zal veel meer een positieve beweging zijn, gebaseerd op enthousiasme. Aldi doet vanaf de oprichting de dingen al vanuit een bepaald geloof. Aldi kan weer veel meer een positieve bondgenoot van de consument worden.' De interne richting die daaraan gekoppeld is, is in neonletters te lezen in het beeld boven dit artikel: 'Go up and never stop'.

Wanneer de eerste echte campagne zichtbaar zal zijn, is nog altijd niet bekend.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in