Overslaan en naar de inhoud gaan

Bram Westenbrink wereldwijd verantwoordelijk voor het merk Heineken

De voormalig marketing directeur Nederland keert terug uit Brazilië en wordt senior director global Heineken brand.
Bram Westenbrink
Bram Westenbrink
© Heineken
Bram Westenbrink
Bram Westenbrink
© Heineken

Heineken stelt Bram Westenbrink per 1 juni aan als senior director global Heineken Brand. In die positie rapporteert hij aan de chief commercial officer, Jan-Derck van Karnebeek. Zijn opdracht is om ‘verder te bouwen op de basis die zijn voorganger Gianluca Di Tondo heeft neergelegd, en om zich te richten op de groei en winstgevendheid van het merk Heineken wereldwijd’.

related partner content for mobile comes here

Dit zijn Westenbrinks wapenfeiten als directeur marketing Nederland, zoals we ze opschreven bij zijn vertrek naar Brazilië in 2017.

Brazilië

Nadat Westenbrink de marketingkar trok in Nederland als directeur marketing, vertrok hij in maart 2017 naar Brazilië om daar de functie van vice president, marketing bij Heineken Brazilië te vervullen. Volgens de brouwer heeft hij daar een volledig nieuw marketingteam neergezet en een merkenportefeuille met 16 brands neergezet. ‘Westenbrink maakte van Brazilië het snelst groeiende Heineken-land.’ Bovendien, zegt Heineken, zette hij een digitale media-hub in-huis neer, wat een sterke verbetering opleverde van zowel effectiviteit als efficiency.

Westenbrink draagt de Heineken-vlag al sinds 2003, toen hij er als trainee begon.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in