Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederland wint 8 prijzen bij The One Show

Waar Cannes Lions dit jaar niet doorgaat, besloot de Amerikaans reclame-industrie - hoe typisch - dat 'The One Show must go on'.
Volvo Lifesaver
Still uit het prachtige Volvo Lifesaver
Volvo Lifesaver
Still uit het prachtige Volvo Lifesaver

Zo won Isobar / Achtung! mcgarrybowen 3 prijzen voor Volkswagen Road Tales - op 17 en 18 juni wordt bekend gemaakt welke kleur Pencil (goud, zilver, bronze of groen) alle finalisten krijgen.

related partner content for mobile comes here

Road Tales won in de categorieën Branded Entertainment - Mobile Apps, Creative Use of Data - Real-Time en Experiential & Immersive.

Wieden + Kennedy Amsterdam won 2 filmprijzen in de categorieën Film - Cinema Advertising en Online Films & Video - Long Form (specifiek voor de film 'Sonne') met de campagne Just Do It: Helden voor Nike Germany.

Grey - Ogilvy Social.Lab en Smarthouse Films wonnen in de categorie Health, Wellness & Pharma - Innovation met Lifesaver voor Volvo Cars Nederland.

In de categorie Out of Home - Brand Installations won Wieden + Kennedy Amsterdam voor Nike EMEA met Giannis Antetokounmpo: Mt. Olympus.

En tot slot won Wieden + Kennedy Amsterdam in de categorie Social Media - Active Engagement voor Nike Kids ook nog met You're It.

Bekijk alle winnende films en cases hieronder:

Mochten de winnaars er eentje op kantoor hebben willen liggen
Mochten de winnaars er eentje op kantoor hebben willen liggen
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in