Overslaan en naar de inhoud gaan

Subway kiest voor the Gardeners

Voor pr en employer branding campagne.
Subway
Subway

Na een intensieve pitch kiest Subway voor the Gardeners als nieuwe activatie pr-bureau. De vraag was om een employer branding
campagne te ontwikkelen, die ook makkelijk in te zetten is in Zweden. Ook gaat the Gardeners de maandelijkse pr verzorgen voor de restaurantketen.

related partner content for mobile comes here

Werkgever voor jong volwassenen

Door de coronacrisis zijn veel Subway restaurants gesloten en hebben veel franchise-eigenaren personeelsleden gedwongen moeten laten gaan. Als straks alles weer open mag en de economie aantrekt, zal er dus weer veel personeel gevonden moeten worden. Aan the
Gardeners de vraag om met een opvallende activatiecampagne Subway neer te zetten als dé werkgever voor jongvolwassenen (18-34 jaar) en daarmee het aantal sollicitaties te verhogen.

Maira Evers van the Gardeners: 'We zien veel kansen voor Subway in pr. Het merk biedt al jaren een vers alternatief voor traditioneel fast food en focust zich naast product ook op imago en de arbeidsmarkt. Met pr en activaties kunnen we daar als bureau een creatieve en nieuwswaardige bijdrage aan leveren.'

Annelies Poelsema, marketing manager Subway: 'De combinatie van creativiteit, inleving in onze doelgroep en het enthousiasme van het team heeft de doorslag gegeven om voor the Gardeners te kiezen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in