Overslaan en naar de inhoud gaan

Lassie Nederland na heroriëntatie naar Abovo Media

Bureau gaat alle online en offline media-activiteiten doen.
Lassie
Lassie

Lassie Nederland heeft per 1 mei 2020 alle online en offline media-activiteiten bij Abovo Media ondergebracht. De samenwerking kwam tot stand na een heroriëntatie van Lassie in samenwerking met reclamebureau epidemie,

related partner content for mobile comes here

Aanleiding voor de heroriëntatie is de vernieuwde omnichannelstrategie van het rijst- en granenmerk. Zo heeft Lassie de ambitie om nog meer Nederlandse consumenten te laten zien dat je met haar producten gezond, lekker en gevarieerd kunt eten. Anderzijds wil Lassie ook het merk zelf meer gaan laden. Dit vraagt om verdere professionalisering van de inzet van alle ‘above the line en below the line’- marketingcommunicatie.

Paul Stam, marketing & innovation manager Lassie Nederland: 'We waren op zoek naar een mediabureau dat samen met ons en ons reclamebureau epidemie een drie-eenheid kan vormen. Alleen dergelijke samenwerkingen kunnen in mijn ogen zorgen voor consistentie en synergie tussen creatie en media.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in