Overslaan en naar de inhoud gaan

Crocs wil met Hey Honey Europa veroveren

Campagneboodschap ‘Come as You Are’ zal na de VS ook ons op Crocs moeten krijgen.
Crocs
Crocs

Crocs heeft de creatieven van Hey Honey na een pitch aangesteld als bureau voor de Europese markt. Hey Honey, dat pas twee jaar bestaat en gevestigd is in Amsterdam en Londen, zal sociaal-creatief actief zijn binnen de grootste Europese markten van Crocs: Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en Frankrijk. 

related partner content for mobile comes here

Volgens de nieuwe marketing director van Crocs Europe Yann Le Bozec, onderscheidt Hey Honey zich door haar ervaring in de creatie van cultureel relevante content binnen emea-markten. 'Bovendien kwam het bureau met een aantal innovatieve creatieve ideeën waarmee onze campagneboodschap ‘Come as You Are’ in heel Europa gehoord zal worden.'

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De Come as You Are-campagne heeft in de voorbije vier jaar samenwerking opgeleverd met invloedrijke rappers, acteurs en andere boegbeelden. Allemaal dragen ze de boodschap uit dat iedereen comfortabel in zijn of haar schoenen moet kunnen staan. 

Chris Adams, de ceo van Hey Honey: 'Crocs’ campagne heeft een belangrijke boodschap die via alle sociale media kan worden uitgedragen: iedereen moet zichzelf kunnen zijn. Op de Amerikaanse markt is dat een groot succes. We vinden het een ontzettend spannende missie om dit ook in Europa te realiseren.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in