Overslaan en naar de inhoud gaan

Zo heeft Nederland Swapfiets, zo hebben de Zwitsers Carvolution

Lanceringscampagne van de auto-abonnementsservice ontwikkelt door Smarthouse Films
Lanceringscampagne Carvolution
Lanceringscampagne Carvolution
© Smarthouse Films
Lanceringscampagne Carvolution
Lanceringscampagne Carvolution
© Smarthouse Films

Carvolution is gelanceerd in Zwitserland. Het is de eerste abonnementsservice voor auto’s, een soort Swapfiets maar dan met auto’s. De creatie en productie van de campagne was in handen van het Amsterdamse Smarthouse Films. De lanceringscampagne is bedoeld om de Zwitserse consument kennis te laten maken met het nieuwe fenomeen. Volgens Carvolution is een belangrijk speerpunt van de campagne, die in drie talen op zowel televisie als online ingezet wordt, dat het auto-abonnement daadwerkelijk goedkoper is dan het leasen of kopen:  ’Stop paying too much, Start Driving’, is dan ook de pay off.

related partner content for mobile comes here

Video Carvolution

Smarthouse

De scale up Carvolution kreeg een grote financiële impuls van investeringsmaatschappij Redalpine waardoor heel Zwitersland nu kennis kan maken met een nieuwe manier van autorijden. De strategie van de campagne is gedaan door Suzanne Kats, creatie en productie door Smarthouse Films. De film is opgenomen in Nederland met Smarthouse’s Belgische regisseur Ralf Demesmaeker. 

 

 

Autodealer door de shredder

In een grafische studio setting met miniatuur auto’s komen alle irritante bijkomstigheden die mensen ervaren bij het hebben van een auto aan bod. Volgens Carvolution is er met het abbonement nooit meer gedoe met de dealer, is er geen papierwerk meer, zijn er geen kosten behalve benzine kosten en is alles online of via de app te regelen. Bij Smarthouse vragen ze zich af waarom dit nog niet in Nederland is: ‘Want zeg nou eerlijk, wie zou nou niet die autodealer een keer door de schredder willen halen?’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in