Overslaan en naar de inhoud gaan

Xiaomi kiest na pitch voor communicatiebureau Baas

Bureau moet de naamsbekendheid van het technologiemerk vergroten.
Vestiging van Xiaomi in Andorra
Vestiging van Xiaomi in Andorra
© 123rf
Vestiging van Xiaomi in Andorra
Vestiging van Xiaomi in Andorra
© 123rf

Technomerk Xiaomi heeft na een pitch gekozen voor Baas Amsterdam als bureau voor alle pr- en communicatie activiteiten in de Benelux. Baas heeft als opdracht om te helpen bij het vergroten van de naamsbekendheid van Xiaomi in de Benelux.

related partner content for mobile comes here

Xiaomi is niet alleen de op drie na grootste telefoonproducent ter wereld, maar heeft als internetbedrijf ook ‘s werelds allergrootste IoT-netwerk waarop meer dan 235 miljoen apparaten aangesloten zijn (smartphones en laptops uitgezonderd).  

Sinds de oprichting in 2010 heeft Xiaomi zich als doel gesteld om kwalitatief hoogwaardige producten te maken voor een schappelijke prijs, met als doel om goede technologie toegankelijk te maken voor iedereen.

Xiaomi streeft ernaar om het volledige pakket van zijn ‘triathlon’-bedrijfsmodel naar de Benelux te brengen inclusief het efficiënte omnichannel online en offline retailsysteem met daarin het online e-commerce platform en de offline Mi Stores. 

‘Dit is voor ons een mooie, nieuwe uitdaging’, zegt Mirjam van Kleef, medeoprichter van Baas. ‘Xiaomi is bezig aan een enorme opmars in de Benelux en heeft behoefte aan een bureau dat de markt goed kent en thuis is in de techwereld.’

Xiaomi heeft zich bij zijn wereldwijde expansie gericht op de ‘lokalisatie en het doorgronden van de lokale markt’, stelt Jacques Xiang Li, die aan het hoofd staat van de mondiale PR en communicatie van Xiaomi. ‘We kunnen de hulp van Baas op het gebied van communicatie én hun kennis van de Benelux-markt goed gebruiken.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in