Overslaan en naar de inhoud gaan

Initiative behoudt grote media-account Rijksoverheid na aanbesteding

De combinatie van Initiative en Traffic4U (Reprise) behaalde de hoogste score.
Rijksoverheid
© 123RF
Rijksoverheid
© 123RF

De inschrijving van Initiative Media in combinatie met Traffic4U (tegenwoordig Reprise) heeft de hoogste score behaald bij de Europese aanbesteding voor het Europese media-account van de Rijksoverheid. Het betekent dat het Rijk voor een nieuwe periode gaat samenwerken met de bureaus van IPG Mediabrands. Vier jaar geleden trok Initiative het totale account al naar zich toe.

De Dienst Publiek en Communicatie (DPC) van de Rijksoverheid maakte de uitslag vandaag bekend. Officieel gaat het om de aanbesteding 'Mediadienstverlening'. De overeenkomst gaat in op 1 januari 2021 en heeft een looptijd van zes jaar. Dat is twee jaar langer dan nu.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in