MeMo2 wint vijf IAB Europe Research Awards


MeMo² heeft gisteren vijf IAB Europe Research Awards gewonnen met het vorig jaar geïntroduceerde THX.. Het bureau won de awards voor Research Innovation, Best Use of Research Budget, Data Effectiveness, Cross-Media Measurement en Audience Measurement.
Met THX. biedt MeMo² een platform dat geheel automatisch, passief en real-time exposure kan registreren zowel online als offline. De app registreert real-time bewegingsgedrag van consumenten, inclusief een onderzoekssysteem wat het voor merken, bureaus en uitgevers mogelijk maakt om het verband tussen crossmedia exposure, feitelijke winkelbezoeken en brand lift inzichtelijk te maken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Na twee jaar van ontwikkelen en valideren, werd THX. in november 2019 gelanceerd in Nederland.
Het interview met directeur Marcel Vogels over THX. is hier terug te lezen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid