Overslaan en naar de inhoud gaan

Koninklijke Grolsch kiest voor HPB na succesvol ‘proefproject’

De samenwerking omvat allereerst werkzaamheden voor de merken Grolsch en Kornuit.
Livesessies Grolsch
Livesessies Grolsch
Livesessies Grolsch
Livesessies Grolsch

Grolsch heeft HPB, voorheen Het PR Bureau, uitgekozen voor ondersteuning en advies bij pr en communicatie. De keuze volgt na een kennismakingsfase eind 2019 waarin HPB de succesvolle pr-lancering van het ‘Oud & Nieuw’-bier Grolsch Finale heeft ontwikkeld.

related partner content for mobile comes here

De samenwerking omvat allereerst werkzaamheden voor de merken Grolsch en Kornuit, waarvoor inmiddels al enkele activaties zijn uitgerold, zoals de Grolsch #helpdehoreca Live Sessies aan het begin van de coronacrisis. Samen bouwen de partijen aan Grolsch als autoriteit op het gebied van vakmanschap, karakter en duurzaamheid. Alles vanuit verdiende aandacht.

In de kennismakingsfase vroeg Grolsch HPB een pr-activatie te ontwikkelen rondom haar champagne-bier Finale, een alternatief voor champagne tijdens de jaarwisseling. Na deze succesvolle activatie ondersteunde HPB de bierbrouwer bij de lancering van haar nieuwe campagne ‘Proef de seizoenen’.

Tijdens de coronacrisis was Het PR Bureau samen met Grolsch en Fitzroy onderdeel van de conceptingfase en de organisatie van de Grolsch #helpdehoreca Live Sessies: kleine concerten van vijf Nederlands artiesten (waaronder Nielson en Miss Montreal) vanuit lege horecazaken waarmee geld voor #helpdehoreca werd opgehaald.

HPB begeleidde het volledige pr-traject met als  resultaat aandacht voor de sessies in onder meer Shownieuws, RTL Boulevard, het AD en Nu.nl. Ook is Het PR Bureau in deze periode betrokken geweest bij het onder de aandacht brengen van het speciale Oranje Blik tijdens Woningsdag.

Ard Bossema, verantwoordelijk voor marketing bij Koninklijke Grolsch, denkt dat HPB het bedrijf goed kan ondersteunen bij pr en het verkrijgen van publiciteit. ‘Met hun inzet en betrokkenheid in de afgelopen maanden met als climax de Grolsch #helpdehoreca Live Sessies hebben zij hun vakmanschap op het gebied van PR en verdiende aandacht meer dan waargemaakt.'

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in