Overslaan en naar de inhoud gaan

Tweede editie Ocean Digital Creative Competition na succes van vorig jaar

Ocean Outdoor Nederland organiseert voor de tweede keer de Ocean Digital Creative Competition Amsterdam met een hoofdprijs van €500.000,-.
DOOH
DOOH
DOOH
DOOH

De Ocean Digital Creative Competition Amsterdam is een jaarlijks terugkerende wedstrijd waarbij iedereen wordt uitgedaagd om creatieve grenzen te verleggen op het gebied van Digital Out of Home (DOOH).

related partner content for mobile comes here

De inschrijving is geopend op 21 maart en loopt tot 29 april. De competitie kent twee categorieën, commercieel en non-profit, en in beide categorieën worden er prijzen vergeven. De hoofdprijs van €500.000,-, de tweede prijs €250.000,- en de derde prijs van €100.000,- aan bruto mediawaarde in te zetten op het Ocean netwerk.

Jury

Inge Ligthart, CEO Dawn, gaat dit jaar aan de slag als juryvoorzitter. ‘Ik hoop dat we dit jaar minstens net zulke spectaculaire inzendingen krijgen als vorig jaar. De Ocean DCC kan echt uitgroeien tot een toonaangevende award waar creativiteit, craft en data centraal staan’. Verder zal de jury bestaan uit een groep die een gedreven trackrecord heeft binnen de creatie, innovatie, digital en media.

 

Stuur jouw idee in via deze link en maak kans om de winnaar te worden van de Ocean Digital Creative Competition Amsterdam 2022.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in