Overslaan en naar de inhoud gaan

Publicis Groupe-ceo verlengt contract met vier jaar en wil het bedrijf klaarmaken voor de toekomst

Arthur Sadoun mag nog vier jaar doorgaan als ceo en voorzitter van Publicis Groupe, zo heeft het bedrijf besloten.
Arthur Sadoun
Arthur Sadoun
Arthur Sadoun
Arthur Sadoun

Arthur Sadoun mag nog vier jaar door als ceo en voorzitter van reclamebureaugroep Publicis Groupe. Dat heeft het bedrijf besloten en bekendgemaakt. Sadoun zegt vereerd te zijn met de contractverlenging en wil Publicis Groupe de komende vier jaar 'klaarmaken voor het volgende decennium.' 

related partner content for mobile comes here

In onderstaande video, gericht aan de tienduizenden Publicis Groupe-medewerkers, blikt Sadoun kort terug op de afgelopen jaren. Hij trad in 2017 aan als ceo en voorzitter en stond aan het hoofd van diverse ingrijpende beslissingen. Zo mocht Publicis Groupe - om kosten te besparen - niet langer werk insturen voor Cannes Lions Festival-prijzen, werd datatak Epsilon overgenomen voor 3,9 miljard euro en moest Sadoun een half miljard euro snijden als gevolg van de coronacrisis.

Managementveranderingen

Niet alleen Sadoun blijft werken bij Publicis Groupe. Diverse leden van de raad van bestuur hebben ook te horen gekregen dat ze vier jaar door mogen. De raad van bestuur breidt bovendien uit met diverse nieuwe leidinggevenden uit diverse werelddelen. Steve King, coo van het bedrijf, treedt op zijn beurt terug uit de raad van bestuur. Hij gaat verder als voorzitter van Publicis Groupe Europe. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in