Overslaan en naar de inhoud gaan

PlusDental betreedt de Nederlandse markt, kiest Stroom als mediabureau

Merk gespecialiseerd in doorzichtige beugels.
Plusdental
Plusdental

PlusDental betreedt half september met een grootschalige mediacampagne de Nederlandse markt. Mediabureau Stroom (onderdeel van Candid) is verantwoordelijk voor de mediastrategie, planning en offline inkoop. De brandawarenesscampagne is te zien op alle grote tv-zenders.

PlusDental is een Duits 'medtech'-bedrijf en aanbieder van
 doorzichtige beugels. Het hoofdkantoor in Berlijn is de thuisbasis van het tandtechnisch laboratorium met een team van meer dan 150 tandartsen, tandtechnici en productiemedewerkers. Er is  een sterke focus op technologie-, data- en productteams. Het merk heeft twee eigen klinieken in Amsterdam en Rotterdam en levert ook aan onafhankelijke partners.

related partner content for mobile comes here

Stefano Piccioli, head of marketing PlusDental: ‘Voor de introductie in Nederland waren we op zoek naar een partner die snel kon schakelen. De door Stroom gepresenteerde strategie in combinatie met onze visie en doelstellingen komen naadloos overeen.'

Samantha Catsburg, agency lead Stroom: 'De doorzichtige beugels kunnen helpen om je fijner te voelen als mens en het is dan ook fijn om hieraan bij te kunnen dragen als bureau.'
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in