Miele kiest na mediapitch voor dentsu
Na een uitvoerig pitchproces begint Miele Nederland per 1 januari 2021 de samenwerking met dentsu voor al zijn online en offline media-activiteiten in Nederland.
Daarmee komt per die datum een einde aan de samenwerking met Initiative en Reprise.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijArbeidsmarktcommunicatie Specialist
TAUWProduct Owner Redactie denhaag.nl
Gemeente Den HaagPatricia Slootjes, directeur marketing Miele Nederland: 'Wij zijn overtuigd dat we met dentsu een nieuwe frisse kijk op onze mediastrategie krijgen die met name zal resulteren in een nieuwe koers op het gebied van digitale media, data en contentpartnerships.'
Marcia Bruns, client director bij dentsu: 'Door het gebruik van ons dataplatform M1 hebben wij de juiste inzichten in doelgroepen voor optimale keuzes. Zo kunnen we gezamenlijk verder bouwen aan het sterke merk Miele in Nederland.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid