Overslaan en naar de inhoud gaan

Yakult Europe kiest voor Brandgurus

Het Amsterdamse bureau ontwikkelt de nieuwe merkstrategie van de zuiveldrankfabrikant.
Yakult Europe kiest voor Brandgurus
Yakult Europe kiest voor Brandgurus
Yakult Europe kiest voor Brandgurus
Yakult Europe kiest voor Brandgurus

Yakult Europe kiest voor Brandgurus om de nieuwe merkstrategie te ontwikkelen en vervolgens de Europese bureauselectie te begeleiden. 

related partner content for mobile comes here

Julian Stevense van Brandgurus: ‘Wat begon met de ontwikkeling van de nieuwe pan-Europese brand & communication strategy bleek de eerste stap te zijn in een intensieve samenwerking. Omdat de nieuwe strategie allereerst intern gedragen moest worden, is er direct na afronding een internal branding traject gestart en hebben we elk land afzonderlijk meegenomen in de nieuwe strategie.’

Brandgurus begeleidt ook de Europese bureauselectie voor de external branding campagne. Stevense: ‘Samen met een internationaal projectteam van Yakult marketeers hebben we een uitgebreid traject doorlopen met bureaus uit vier verschillende landen.’ 

Yakult, onderdeel van het Japanese multinational Yakult Honsha, brengt een gefermenteerde zuiveldrank op de markt met minimaal 20 miljard Lactobacillus casei Shirota bacteriën per flesje. Deze bacteriën bereiken de darmen levend. Het probiotica-drankje zou een positief effect hebben op de darmflora.

De nieuwe pan-Europese campagne start begin 2021.

Lees ook: Jumbo opent solidaire koelkast tegen probleem van stijgende armoede

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in