Overslaan en naar de inhoud gaan

Creative Cosmetics kiest voor Maxlead

Belangrijke rol voor marketplaces in strategisch partnership.
Creative Cosmetics -
© Creative Cosmetics - LinkedIn
Creative Cosmetics -
© Creative Cosmetics - LinkedIn

Creative Cosmetics gaat zonder pitch samenwerken met onlinemarketingbureau MaxleadAanbevelingen uit het netwerk, een goed voorstel en een klik tijdens het kennismakingsgesprek waren voor de webshop die make-up en verzorging biedt, aanleiding om te kiezen voor het bureau uit Oegstgeest.

Als strategisch onlinemarketingpartner gaat Maxlead Creative Cosmetics begeleiden bij de uitbreiding naar marketplaces en wordt het verantwoordelijk voor alle overige zoekmachineactiviteiten
 (paid en organisch) van het bedrijf.

related partner content for mobile comes here

Manouk van Dalm, Operations Manager bij Creative Cosmetics: 'Vanzelfsprekend willen wij daar zijn waar onze doelgroep zich bevindt en daarin spelen marketplaces een belangrijke rol. Door onze productdata te combineren met de expertise van Maxlead kunnen we onze performance op marketplaces optimaliseren. Ons doel is dat al deze platformen zorgen voor meer bereik en zichtbaarheid. Steeds vaker zijn marketplaces het startpunt van de zoektocht naar een product.'

Carlijn de Graef, new business en strategie Maxlead: 'Het veranderend zoekgedrag van consumenten heeft een duidelijke impact op de customer journey van het bedrijf. Het feit dat onlinemarketingkanalen zijn verschoven naar een meer koopfasegerichte aanpak (lower funnel), vraagt om verdere professionalisering van de inzet van alle ‘below the line’-marketingcommunicatie.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in