Overslaan en naar de inhoud gaan

MassiveMusic fuseert met boutique bureau GINGER in Berlijn

Na Amsterdam, Londen, New York, Los Angeles en Tokio heeft ‘Massive’ nu ook présence in de Duitse hoofdstad.
Boutique Bureau in Berlijn
Boutique Bureau in Berlijn
© MassiveMusic X GINGER
Boutique Bureau in Berlijn
Boutique Bureau in Berlijn
© MassiveMusic X GINGER

Onder de naam GINGER x MassiveMusic gaat MassiveMusic een samenwerking aan met Berlin boutique music agency GINGER. Er is geen sprake van een overname, het is een samenwerking (in Berlijn) op basis van gelijkwaardigheid. Wel spreekt het Amsterdamse bureau van ‘de zesde vestiging van MassiveMusic’. Massive heeft al kantoren in Amsterdam, Londen, New York, Los Angeles en Tokio.

related partner content for mobile comes here
V. l. n. r. Shai Hirschson (GINGER), Hans Brouwer (Massive), Gordian Gleiß (GINGER)
V. l. n. r. Shai Hirschson (GINGER), Hans Brouwer (Massive), Gordian Gleiß (GINGER) MassiveMusic X GINGER

Toeval

Het Duitse bureau is nog piepjong, het opende haar deuren in 2018. Het trok snel klanten als Rimowa, Audi Bosch en Under Armour aan. De samenwerking tussen MassiveMusic en Ginger kwam per toeval tot stand. ‘Na een ontmoeting bleek er een enorme klik te zijn.’

De kracht van de samenwerking zit volgens de partijen in ‘de gebundelde creatieve krachten van een boutique bureau én een internationaal creatief netwerk’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in