Overslaan en naar de inhoud gaan

BMW Nederland Group kiest Fel Amsterdam voor social media

Het bureau zal werk gaan verrichten voor BMW, Mini en BMW Motorrad.
Fel
Fel

BMW Group Nederland kiest Fel Amsterdam als nieuw bureau voor de social media. Fel heeft na een pitch het account gewonnen voor BMW, Mini en BMW Mottorrad. Het bureau was al werkzaam voor Mini, maar Fel moest ook voor dit merk opnieuw een pitch doen.

related partner content for mobile comes here

‘Fel heeft op overtuigende wijze laten zien dat social in dienst moet staan van onze merken, niet andersom’, vertelt Silvia de Leeuw, marketing- en communicationmanager van BMW Group Nederland. ‘Ze hebben de begeerlijkheid van de merken BMW, Mini en BMW Motorrad goed begrepen en laten zien dat ze goed thuis zijn in automotive en tegelijkertijd de verschillende aspecten van social beheersen.’

Koen de Groot, managing director van Fel Amsterdam, zegt trots te zijn dat het bureau voor deze merken aan de slag kan gaan. ‘Het is een bekroning op een verbreding en een ontwikkeling die we doorvoeren op het gebied van contentcreatie en social media.’

Fel Amsterdam is inmiddels al aan de slag gegaan met de contentmarketing en social media-campagnes.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in