Overslaan en naar de inhoud gaan

Jeroen van Eck vertrekt na 12 jaar bij Joe Public

De medeoprichter en strategy director van het Bureau van het Jaar heeft zijn taken overgedragen aan Thecla Schaeffer.
jeroen van eck
Het is tijd voor een nieuw hoofdstuk, vindt Van Eck.
jeroen van eck
Het is tijd voor een nieuw hoofdstuk, vindt Van Eck.

Jeroen van Eck (54) heeft de deur van Joe Public achter zich dichtgetrokken. De medeoprichter en strategy director van het Amsterdamse reclamebureau vindt het tijd voor 'een nieuw hoofdstuk'. Hoe dat hoofdstuk eruitziet, laat hij in het midden.

related partner content for mobile comes here

Van Eck heeft zijn taken overgedragen aan Thecla Schaeffer, die al enige tijd als freelance strateeg voor het bureau werkzaam is. 

Van Eck stopt naar eigen zeggen op z'n hoogtepunt. Dat is niet overdreven, gezien het feit Joe Public afgelopen voorjaar voor de tweede keer werd bekroond tot Bureau van het Jaar bij de SAN Accent. Het bureau zag in 2023 een groot account als Lidl vertrekken, maar mocht onder meer Grolsch, Aldi en Grand'Italia aan het klantportfolio toevoegen. Een jaar eerder, in 2022, werd het jarenlang onafhankelijke Joe Public tevens onderdeel van bureaugroep Springbok

Medeoprichter Antoine Houtsma blijft managing director van Joe Public, dat is opgericht in 2011. In de directie van het bureau zitten verder Marcel Hartog, Jolies van Rijn, Mats Wilke, Ruben van Dijk en Merel Groenenboom. 

Lees ook: Na 12 jaar niet-pitchen zet Joe Public 'pitchgerecht' op het menu

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in