Overslaan en naar de inhoud gaan

Designbureau Morrow sluit zich aan bij bureaugroep Handpicked

Morrow heeft een voorliefde voor 'streetculture' en daar kan Handpicked van profiteren, aldus het bureau.
morrow
Het kantoor van Morrow.
morrow
Het kantoor van Morrow.

Het Rotterdamse designbureau Morrow wordt onderdeel van bureaugroep Handpicked. Bij Morrow, dat onder het motto 'Change for good, hear the youth' voor onder meer Natuurmonumenten en Fonds Slachtofferhulp actief is, werken twaalf mensen. Handpicked is een groep van twaalf overwegend digitale bureaus met in totaal 285 medewerkers.

related partner content for mobile comes here

De jeugd

De band tussen Morrow-oprichter Marten de Jongh en Handpicked gaat 'way back', zegt hij. 'Ik was zeventien jaar geleden de eerste ontwerper binnen de groep, toen nog van e-sites. In 2013 richtte ik Morrow op. Ik heb altijd contact gehouden met Handpicked en eerder dit jaar kwamen we tot het inzicht dat het een perfect moment is om de lijnen weer bij elkaar te laten komen. Handpicked kan zijn klanten zodoende specialistische kennis bieden over het bereiken van de jeugd en wij kunnen onze klanten een veel breder palet van diensten bieden', aldus De Jongh.

Morrow werkt op het snijvlak van 'culturele, sociaal-maatschappelijke en commerciële thema's' met een 'voorliefde voor streetculture'. Naast jongeren wordt er samengewerkt met kunstenaars en artiesten. Hierdoor ontstaan oplossingen die afwijken van de norm, maar aansluiting vinden bij de belevingswereld van de jeugd, stelt Morrow.

Niet oppervlakkig

Rob Peters, medeoprichter Handpicked, over het binnenhalen van Morrow: 'We realiseren ons dat positieve impact niet bereikt wordt met oppervlakkige TikTok-filmpjes, maar met doordachte en authentieke connecties met de jeugd. Wij geven onze klanten graag toegang tot deze knowhow van Morrow.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in