Overslaan en naar de inhoud gaan

Hotel L'Amour verwelkomt Lamb Weston als derde klant en breidt team uit

Maurice Fransen, Marieke Prette en Desmont de Kousemaeker zijn bij het nieuwe bureau 'ingecheckt'.
lamb weston
Lamb Weston kiest Hotel L'Amour
lamb weston
Lamb Weston kiest Hotel L'Amour

Aardappelproducent Lamb Weston, bekend van onder meer de McDonald's-frietjes, is klant geworden bij Hotel L'Amour. Het bedrijf heeft zich voorheen met name beperkt tot de B2B-markt, maar spreekt nu de ambitie uit een 'wereldwijd lovebrand' te worden. Het nieuwe bureau Hotel L'Amour, dat 'liefde voor reclame' predikt, moet dit verhaal tot leven brengen in voornamelijk de EMEA-regio.

related partner content for mobile comes here

Lamb Weston is na Hema en Riedel de derde klant waarmee Hotel L'Amour naarbuiten treedt. Het reclamebureau werd begin dit jaar opgericht, direct nadat het DDB-trio Aad Kuijper, Peter van Rij en Martijn van Marle uit DDB Unlimited (tegenwoordig DDB 180) stapte. Managing director Válerie Dekeuwer kwam over van TBWA\Neboko. Lamb Weston is de eerste klant van Hotel L'Amour die níet van DDB afkomstig is.

Team uitgebreid

Inmiddels heeft het in Amsterdam-Noord gevestigde Hotel L'Amour ook zijn team uitgebreid. Maurice Fransen, Marieke Prette en Desmont de Kousemaeker treden per 1 mei bij het bureau in dienst als respectievelijk business director, head of production en head of design. Fransen en Prette komen over van DDB Unlimited, De Kousemaeker na 19 jaar van TBWA\Neboko. 

Lees ook: Hotel L'Amour trekt na Hema nu ook Riedel aan

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in