Overslaan en naar de inhoud gaan

Gary Vaynerchuk, evangelist van social segmenteren: 'Ik geloof in inzichten, niet in de mening van een strateeg'

GaryVee opende met zijn VaynerMedia een kantoor in Amsterdam. Een interview met de uitgesproken en eigenzinnige denker over merken.
Gary Vanerchuk
Gary Vanerchuk
© Persfoto Gary Vaynderchuk
Gary Vanerchuk
Gary Vanerchuk
© Persfoto Gary Vaynderchuk

Van Berlijn is hij een groot fan en de potentie van Parijs noemt hij groot. Toch was het voor Gary Vaynerchuk geen moeilijke keuze in welke stad hij voet aan Europees vasteland wilde zetten. Recht tegenover de Nederlandse Bank en op tweehonderd meter afstand van het oude kantoor van Hyves, heeft VaynerMedia zijn vestiging geopend in Amsterdam. Vaynerchuk heeft de hoofdstad in het verleden geregeld bezocht en er een voorliefde voor ontwikkeld, bekent hij. Bovendien: ‘Het creatieve talent en het internettalent in Amsterdam zijn van hoog niveau.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in