Overslaan en naar de inhoud gaan

Evert Bronkhorst naar Abovo Maxlead

Na lange periode bij dentsu/Vizeum krijgt hij een centrale rol in het mediateam bij Abovo.
Evert Bronkhorst
Evert Bronkhorst

Evert Bronkhorst stapt van dentsu over naar Abovo Maxlead. Daar krijgt hij een centrale rol in het mediateam van Abovo Media.

Bronkhorst: 'Voor velen zal deze stap als een verrassing voelen. Maar een meer ondernemende omgeving kriebelde al een tijdje bij mij. Ik wil het verschil blijven maken en op basis van inhoud een lange relatie bouwen. De ambitie die ik voel bij Abovo Maxlead werkt daarom erg aanstekelijk. Zo werken zij ook. Daarnaast hebben zij een positionering rond eigenzinnigheid en daar kan ik me heel goed in herkennen.'

related partner content for mobile comes here

Bronkhorst begon zijn mediacarrière in 1981 bij een aantal reclamebureaus. Hierna volgden Schreiner & van Bokkel en Initiative Media. In 1997 werd hij partner bij Medialand wat later overgenomen werd door Aegis en verder ging onder de naam Vizeum. Een lange periode volgde, de laatste jaren onder de vlag van dentsu.

Verder geeft Bronkhorst op Adformatie.nl maandelijks zijn visie op het radiolandschap en wordt hij regelmatig als mediaexpert gevraagd door nieuwsmedia.

Abovo Maxlead ceo Willem-Albert Bol: 'In ons vak is er terecht veel aandacht voor jonge talenten. Maar het belang van ervaring en senioriteit wordt daarbij wel eens vergeten. Evert is in mijn ogen een icoon van ons vak: scherpe en nuchtere mening, diep ingevoerd, zich hardmakend voor het vak.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in