
Het creatieve mediaduo Mira de Mönnink en Terri Bos zijn als directors Branded Content & Partnerships begonnen bij Havas Media Nederland.
Het duo sloeg volgens Havas Media ceo Thijs Muller aan op de Meaningful-propositie, waarbij 'bruikbare merkbetekenis voor zowel merken als publishers steeds belangrijker wordt. Juist in deze tijd van cynisme willen we echte relevantie bieden in de leefwereld van de consument, niet alleen gekochte interruptie. Dat vraagt om een versnelling, zowel in creativiteit als effectiviteit.'
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandClient Services Director - Media
ScheepensOnline marketeer
REEF'Universal Music, Gameloft, Dailymotion en Studio Canal van de Vivendi groep – waar Havas Media en Havas-Lemz onderdeel van zijn – gelden ook als een grote bron van inspiratie waarmee we entertainment binnen de mediastrategie een plek geven', zegt Mira de Mönnink. 'Onze concepten worden daardoor een mooie mix tussen partnerships, entertainment en de meaningful propositie.'
De Mönnink en Bos waren eerder werkzaam bij UM.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee