Overslaan en naar de inhoud gaan

Havas Media trekt creatief mediaduo Mira de Mönnink en Terri Bos aan

Ze zijn actief als directors Branded Content & Partnerships.
De Mönnink en Bos
De Mönnink en Bos

Het creatieve mediaduo Mira de Mönnink en Terri Bos zijn als directors Branded Content & Partnerships begonnen bij Havas Media Nederland. 

related partner content for mobile comes here

Het duo sloeg volgens Havas Media ceo Thijs Muller aan op de Meaningful-propositie, waarbij 'bruikbare merkbetekenis voor zowel merken als publishers steeds belangrijker wordt. Juist in deze tijd van cynisme willen we echte relevantie bieden in de leefwereld van de consument, niet alleen gekochte interruptie. Dat vraagt om een versnelling, zowel in creativiteit als effectiviteit.'

'Universal Music, Gameloft, Dailymotion en Studio Canal van de Vivendi groep – waar Havas Media en Havas-Lemz onderdeel van zijn – gelden ook als een grote bron van inspiratie waarmee we entertainment binnen de mediastrategie een plek geven', zegt Mira de Mönnink. 'Onze concepten worden daardoor een mooie mix tussen partnerships, entertainment en de meaningful propositie.'

De Mönnink en Bos waren eerder werkzaam bij UM.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in