Overslaan en naar de inhoud gaan

UM wint wereldwijd account JustEat/Takeaway.com

Ook in Nederland gaat UM werken voor het merk.
Just Eat
Just Eat

UM heeft wereldwijd het media-account gewonnen van Just Eat/Takeaway.com. De samenwerking heeft betrekking op alle offline media-activiteiten van strategie en planning tot en met de inkoop van media dat UM in 21 landen wereldwijd gaat verzorgen.

Deze internationale consolidatie bij UM betekent een winst van negen extra landen zoals Duitsland, Polen, België en Oostenrijk voor UM. Daarnaast ook thuisland Nederland, waar Just Eat Takeaway.com haar wereldwijde hoofdkantoor heeft gevestigd.

UM was, sinds 2019, al de mediapartner voor alle mediaactiviteiten van Just Eat in het Verenigd Koninkrijk, Australië, Canada en een aantal Europese markten. In deze jaren zijn al verschillende campagnes ontwikkeld zoals rondom de sponsoring van Euro 2020.

related partner content for mobile comes here

Carolien van ’t Hek, CEO UM Nederland: 'De samenwerking in het netwerk heeft zich al bewezen en niets staat ons nu meer in de weg om ook in Nederland de ambities van Just Eat Takeway.com invulling te gaan geven. Flexibel, snel, effectief en met balans tussen het Now & Next.' 

Susan O'Brien – VP Brand bij Just Eat Takeaway.com - noemt het pitchtraject 'zeer intensief en zorgvuldig'. 'UM heeft veel ervaring met multinationals en gaat een belangrijke rol spelen bij het integreren van al onze media- en communicatiestrategieën en activiteiten.'

Eerder dit jaar won McCann - zusterbureau van UM in het IPG-netwerk - al het wereldwijde creatieve account.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in