Overslaan en naar de inhoud gaan

Alpha.One en Motivaction openen Neuro-Lab

Hiermee intensiveren de bureaus hun bestaande samenwerking.
Ingrid Nieuwenhuis en Kevin Hengstz
Ingrid Nieuwenhuis en Kevin Hengstz
© Neuro-Lab
Ingrid Nieuwenhuis en Kevin Hengstz
Ingrid Nieuwenhuis en Kevin Hengstz
© Neuro-Lab

Marktonderzoeksbureau Motivaction en onderzoeksbureau op het gebied van neuromarketing Alpha.One intensiveren hun samenwerking en openen ‘Neuro-Lab’ in Amsterdam. Een logische stap, zeggen de twee partijen, omdat de vraag naar neurowetenschappelijk onderzoek op het gebied van onbewuste processen, bijvoorbeeld bij het testen van communicatiemateriaal, is toegenomen.

related partner content for mobile comes here

In het kader van de samenwerking is er een nieuw Neuro-Lab ingericht in het pand van Motivaction aan de Marnixkade in Amsterdam, waar maandelijks meerdere vaste onderzoeken worden gedraaid.

Diepgang

Ingrid Nieuwenhuis, head of science bij Alpha.One. zegt dat ze steeds meer de vraag kreeg om met behulp van slim kwalitatief onderzoek meer diepgang toe te voegen aan neuromarketing onderzoeken. ‘Dat is niet onze expertise maar de expertise van Motivaction. Onze focus ligt heel bewust bij het neurowetenschappelijk onderzoek.’ Motivaction ziet van zijn kant een mooie aansluiting op bestaande onderzoeken.

Kevin Hengstz, senior research consultant en gespecialiseerd in de toepassing van neuro-onderzoek bij Motivaction, verwacht door de samenwerking op grotere schaal en effectiever neuro-onderzoek aan te kunnen bieden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in