Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederland wint 10 Epica Awards

De voorselectie van de Epica Awards is bekend gemaakt. 180 Amsterdam en Media.Monks winnen 4 prijzen, Buutvrij 2.
Bring Back Friday van Buutvrij
Bring Back Friday voor Ikea van Buutvrij
Bring Back Friday van Buutvrij
Bring Back Friday voor Ikea van Buutvrij

De Epica Awards worden gekscherend ook wel de Golden Globes van de internationale reclame- en marketingwereld genoemd, omdat het de enige prijzen zijn die door de vakpers worden toegekend.

related partner content for mobile comes here

Vandaag is bekend geworden dat er 470 Epica Awards worden uitgereikt, nadat vak-journalisten wereldwijd de afgelopen weken 3184 inzendingen uit 64 landen hebben beoordeeld.

Op 9 december worden tijdens een speciale (online) uitzending de Grand Prix- en gouden winnaars uitgereikt en een dag later de zilveren en bronzen winnaars toegekend.

Nederlandse oogst

Namens Nederland winnen 180 Amsterdam, Media.Monks en Buutvrij meerdere prijzen en dingen ze derhalve mee naar de hoofdprijzen.

180 Amsterdam wint 4 Epica Awards voor DHL, waarvan 3 voor ‘Licence to Deliver’ en één voor Keep Up With The Clicks.

Media.Monks Nederland wint met 4 verschillende campagnes: Umami Land voor Google Search, The Uncensored Library voor Reporters Without Borders, Unexpected Visibility voor Burberry en met Canon: Long Live Love.

Buutvrij, tenslotte, wint een Epica Award voor 1,5 miljoen matrassen voor Auping en Bring Back Friday voor Ikea.

Bekijk hier de volledige voorselectie.

De Nederlandse oogst
De Nederlandse oogst

Canon: Long Live Love van Media.Monks

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in