Overslaan en naar de inhoud gaan

Verisure, Henny Huisman en Maxime Meiland winnen de Loden Leeuw 2021

Nieuwe award toegevoegd voor meest irritante influencer.
Hennie Huisman meubelzorg
Hennie Huisman meubelzorg

Beveiligingsbedrijf Verisure is dit jaar uitgeroepen tot ‘meest irritante reclame’ tijdens de uitreiking van de Loden Leeuwen. Henny Huisman is de ‘meest irritante BN'er in een reclame’ en Maxime Meiland wint in de nieuwe derde categorie ‘meest irritante influencer die reclame maakt’. 

Het AvroTros-programma Radar maakte vanavond de 'winnaars' bekend. Radar reikt de awards al sinds 2004 uit. Verisure krijgt 44 procent van de stemmen. Andere genomineerden waren matrasmerk 
Decupré, en Aldi (Natuurlijk wel). 

Kijkers stemden het meest op de reclame van Verisure 'omdat deze taaltechnisch niet klopt en het ongeëmancipeerd wordt gevonden dat een vrouw haar man op werk belt om een alarmsysteem te regelen'.

related partner content for mobile comes here

Henny Huisman versloeg met Meubelzorg met bijna 50 procent van de stemmen Frank Lammers voor Jumbo en Wesley Sneijder als Koning Toto.

In de categorie de meest irritante influencer waren tien nominaties. Maxime Meiland kreeg de meeste stemmen met haar promotie voor HelloFresh. De stemmers vinden dat Maxime met haar online posts alleen maar wil cashen en continu haar kind hiervoor inzet. Door de vele promoties voor HelloFresh komt, volgens de kijkers, het merk niet meer betrouwbaar over. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in