Premium Merkstrategie Limited edition smartphones: voor de consument of de marketing? Voor wie zijn speciale smartphone-edities bedoeld?
Advertorial Hoe op te vallen in een wereld waarin de klant centraal staat De constant veranderende klantwensen maakt dat merken genoodzaakt zijn een onderscheidend CX te leveren.
Campagnes Hoofdrol voor Ozosnel in Sint-commercial Albert Heijn Funfact: het paard in de commercial is het échte paard van Sinterklaas.
Media Pijper Media staakt drukactiviteiten, magazinetitels 'niet in gevaar' Groningse uitgever verandert zijn businessmodel: drukkerij verdwijnt helemaal.
Campagnes Feestdagencampagne van Marktplaats moet Nederlanders inspireren tweedehands speelgoed te kiezen Met de centrale boodschap ‘Veel speelgoed is nog lang niet uitgespeeld’, zet het platform zijn de circulaire gedachte kracht bij.
Premium Merkstrategie Limited edition smartphones: voor de consument of de marketing? Voor wie zijn speciale smartphone-edities bedoeld?
Advertorial Hoe op te vallen in een wereld waarin de klant centraal staat De constant veranderende klantwensen maakt dat merken genoodzaakt zijn een onderscheidend CX te leveren.
Campagnes Hoofdrol voor Ozosnel in Sint-commercial Albert Heijn Funfact: het paard in de commercial is het échte paard van Sinterklaas.
Media Pijper Media staakt drukactiviteiten, magazinetitels 'niet in gevaar' Groningse uitgever verandert zijn businessmodel: drukkerij verdwijnt helemaal.
Campagnes Feestdagencampagne van Marktplaats moet Nederlanders inspireren tweedehands speelgoed te kiezen Met de centrale boodschap ‘Veel speelgoed is nog lang niet uitgespeeld’, zet het platform zijn de circulaire gedachte kracht bij.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid