Overslaan en naar de inhoud gaan

Auping biedt ‘De meest ontspannen kerst ooit’ aan in nieuwe campagne

De beddenfabrikant vindt dat iedereen zich een uitgeruste versie van zichzelf mag gunnen, want: 'die is gezelliger en minder prikkelbaar.’
Auping biedt ‘De meest ontspannen kerst ooit’ aan in nieuwe campagne 
Auping biedt ‘De meest ontspannen kerst ooit’ aan in nieuwe campagne 
Auping biedt ‘De meest ontspannen kerst ooit’ aan in nieuwe campagne 
Auping biedt ‘De meest ontspannen kerst ooit’ aan in nieuwe campagne 

Auping lanceert dit jaar de kerstvideo: De meest ontspannen kerst ooit. Volgens de beddenfabrikant zijn de feestdagen ‘hartstikke gezellig, maar soms ook stressvol’. Daarom vindt Auping dat iedereen zichzelf en de familie een uitgeruste versie van zichzelf mag gunnen, want: ‘Die versie is namelijk een stuk gezelliger en minder prikkelbaar.’

related partner content for mobile comes here

Het concept en de copy van de campagne komen van Buutvrij for life, de productie is gedaan door TwentyTen.

Uitgerust de kerst in

Als stressfactoren noemt de beddenfabrikant; werk afronden, cadeautjes bedenken, boodschappen doen, kinderen over de vloer hebben, familie op bezoek krijgen terwijl het huishouden gewoon doordraait. Ondanks dat zegt Auping te weten dat niemand het iemand kwalijk neemt dat diegene een beetje slaapachterstand oploopt.

Maar, zo stelt het merk: ‘We weten ook dat als je moe bent, dan ben je niet te genieten.’ De gegeven reden om een Auping-bed te aan te schaffen, om zo uitgerust de kerst in te gaan. 

De commercial

Uitgerust de kerst in met Auping

Campagne-uitrol

De campagne wordt uitgerold op radio, de online kanalen en tv, bij zowel de publieke als commerciële zenders.

Lees ook: Auping lanceert 'Het verhaal van 1,5 miljoen matrassen'

Credits:

Adverteerder: Koninklijke Auping (Ine Stultjens, Colette de Beaumont, Jasmijn Alles)

Concept en copy: Buutvrij for life

Productie: TwentyTen (Willem Groeneveld, Didier van der Heijden, Joe Bosch, Tessa Overbeek, Nikolai van Nunen, Olaf Robberse, Ingrid van Wakeren, Stefan Donné, Jankees Roggeveen)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in