
Als onderdeel van de ontbijtkoekreclame, kwam Peijnenburg via de Nederlandse artiest en talkshow-BN’er Marc-Marie Huijbregts maandag met een teaser; Huijbregts zou een eigen parfumlijn hebben ontwikkeld. Het blijkt te gaan om de droom die hij in de commercial heeft, na een hapje Peijnenburg koek te hebben genomen. Daarin is hij een gespierde, gebronsde cliffdiver (met een eigen parfumlijn dus) en ook nog eens met een enorme bos lang haar. Dat laatste als verwijzing naar zijn ‘coming-out’ een aantal jaren geleden als pruikendrager. (Bureau: DDB Unlimited.)
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROSOnline Advertising Consultant (NL)
VONQOnline communicatieadviseur
Nationale OmbudsmanTerug naar happen
De vorig jaar januari ingevoerde slogan ‘Van happen word je happie’, was een herwaardering van het aloude ‘Happen naar Peijnenburg’. In de eerste commercial in de reeks werd Frans Bauer ontzettend happie van een hapje Peijnenburg koek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee