Overslaan en naar de inhoud gaan

Thomas Hofman en Bram Coppens starten productiehuis Karat in Nederland

Het bureau verwacht zich te onderscheiden met een onconventionele mix van lokaal en internationaal talent in regie en fotografie.
Thomas Hofman en Bram Coppens starten productiehuis Karat in Nederland
Thomas Hofman en Bram Coppens starten productiehuis Karat in Nederland
Thomas Hofman en Bram Coppens starten productiehuis Karat in Nederland
Thomas Hofman en Bram Coppens starten productiehuis Karat in Nederland

Producer Thomas Hofman en regisseur Bram Coppens starten een nieuw audiovisueel productiehuis onder de naam Karat. Het is de derde vestiging na België en de Verenigde Arabische Emiraten van het bureaumerk. Allen Grygierczyck is aangesteld als executive producer bij het Amsterdamse bureau.

related partner content for mobile comes here

Onderscheiden door onconventionele mix

Karat verwacht zich te onderscheiden door een onconventionele mix van lokaal en internationaal talent in regie, fotografie en meer te huisvesten. Het productiehuis zegt erin te geloven dat de gecombineerde visie en know-how van een regisseur en een producer een meerwaarde is in het benaderen van een productie en in het begeleiden van talent.

Samen met de creatieve geesten binnen Karat wil het productiehuis een toegevoegde waarde zijn voor communicatiebureaus en adverteerders die hun verhalen op een inspirerende manier willen vertalen naar audiovisuele content.

Het bureau geeft daarvoor aan verder te gaan dan alleen klassieke film-en fotoproducties. Zo verkondigt het dat grenzen van kunstvormen doorbroken worden en dat er collabs worden opgezet tussen  artiesten en brands. Onderdeel van het productiehuis is KRTDX: een record label, een curator, een designstudio.

Coppens & Hofman

Coppens regisseerde wereldwijde commercials voor merken als Adidas, Jeep en Chevrolet, en campagnes voor de Superbowl en het wereldkampioenschap voetbal. 

Hofman werkte als producer en executive producer bij onder meer de productiehuizen Hamlet en Caviar. Hij produceerde internationale campagnes op adverteerders en merken zoals Coca-Cola, Samsonite en Ikea. 

Beide heren geven te kennen gedurende de jaren samengewerkt te hebben aan verschillende internationale projecten.

Grygierczyck heeft 15 jaar ervaring als executive producer en werkte internationaal voor adverteerders als T-Mobile, Toto en Tele2.

Lees ook: Hollywood lonkt al voor de maker van Rutte, Freeman en De Jonge's deepfakes

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in