Overslaan en naar de inhoud gaan

Lucas Bols kiest UM & Reprise in Nederland en VS voor media

Lucas Bols introduceert een complete range Bols Ready to Enjoy Cocktails en richt zich onder meer op de thuismarkt.
Lucas Bols
Lucas Bols

De combinatie UM & Reprise gaat als de mediapartner van Lucas Bols in Nederland en in de Verenigde Staten aan de slag. Lucas Bols introduceert een complete range Bols Ready to Enjoy Cocktails en kiest ervoor om de on- en offline media-activiteiten volledig bij UM & Reprise onder te brengen.

De samenwerking omvat de communicatie- en mediastrategie, -planning en -inkoop voor alle kanalen in Nederland en de VS en mogelijk in de toekomst ook in andere landen.
 

Lucas Bols werkte hiervoor niet met een mediabureau.

related partner content for mobile comes here

Thuisconsumptie

In antwoord op de verschuiving naar thuisconsumptie van mooie drankjes en cocktails, nodigt Lucas Bols consumenten uit om 'de magie van cocktails' thuis te ervaren met Bols Ready to Enjoy Cocktails. Deze nieuwste toevoeging aan het Bols-portfolio omvat vijf kenmerkende cocktails voor thuis: Bols Margarita Azul, Bols Espresso Martini: Rijk & Zacht, Bols Red Light Negroni: Bitterzoet & Complex, Bols Very Old Fashioned: Aromatisch & Intens en Bols Pornstar Martini.

De Bols Ready to Enjoy cocktails zijn ook verkrijgbaar in de retail, hotels en restaurants. De dranken worden binnenkort ook in andere markten geïntroduceerd.

Sandie van Doorne, creative & communication director van Lucas Bols laat weten dat het merk kiest voor UM & Reprise, omdat hun internationale netwerk bij het Bolsmerk en de ambities past. 'Daarnaast kunnen UM & Reprise ons de volgende stap naar consumenten laten zetten met de juiste communicatiestrategie en middelen.'

Yvonne Prins, managing partner UM Nederland zegt de nieuwe samenwerking: 'Bols gelooft in ons netwerk en geïntegreerde Futureproof- propositie. Wij kijken ernaar uit om met onze 'Now & Next' benadering in marketing en communicatie, samen de ambities van Bols verder invulling te geven.'

Eerder deze week meldde UM al de (internationale) winst van JustEat/Takeaway.com.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in