Raymon de Kruijff volgt Jan Leydes op bij b2b-bureau Admix


B2B-bureau Admix uit Rotterdam heeft Raymon de Kruijff (52) aangetrokken. De Kruijff, een van de oprichters van Emakina en de afgelopen jaren actief bij Oxyma/Merkle/Dentsu, volgt vanaf 2 januari Jan Leydes op die nog wel als adviseur aan Admix verbonden blijft. Als algemeen directeur gaat De Kruijff de directie voeren samen met directeur creatie Vincent van Es.
Admix werd in 1974 opgericht en is een van de oudste b2b-bureaus van Nederland. Jarenlang droeg het bureau in de naam de toevoeging 'zaken zijn zaken'. Met de komst van De Kruijff haalt het bureau kennis op het gebied van data en onderzoek in huis.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe nieuwe directeur heeft de afgelopen maanden Admix geholpen bij een verdere aanscherping van een nieuwe positionering. ‘Veel vragen van klanten gaan over verandering. Ondersteuning op gebieden als arbeidsmarktcommunicatie, merkontwikkeling, positionering of sales vraagt om een verandering in mentaliteit en proces bij deze bedrijven.' De nieuwe pay-off is: ‘we create change’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid