Overslaan en naar de inhoud gaan

Raymon de Kruijff volgt Jan Leydes op bij b2b-bureau Admix

De directie van het Rotterdamse Admix bestaat nu uit Raymon de Kruijff en Vincent van Es. Jan Leydes blijft betrokken als adviseur.
Admix
Admix

B2B-bureau Admix uit Rotterdam heeft Raymon de Kruijff (52) aangetrokken. De Kruijff, een van de oprichters van Emakina en de afgelopen jaren actief bij Oxyma/Merkle/Dentsu, volgt vanaf 2 januari Jan Leydes op die nog wel als adviseur aan Admix verbonden blijft. Als algemeen directeur gaat De Kruijff de directie voeren samen met directeur creatie Vincent van Es.

related partner content for mobile comes here

Admix werd in 1974 opgericht en is een van de oudste b2b-bureaus van Nederland. Jarenlang droeg het bureau in de naam de toevoeging 'zaken zijn zaken'. Met de komst van De Kruijff haalt het bureau kennis op het gebied van data en onderzoek in huis. 

De nieuwe directeur heeft de afgelopen maanden Admix geholpen bij een verdere aanscherping van een nieuwe positionering. ‘Veel vragen van klanten gaan over verandering. Ondersteuning op gebieden als arbeidsmarktcommunicatie, merkontwikkeling, positionering of sales vraagt om een verandering in mentaliteit en proces bij deze bedrijven.' De nieuwe pay-off is: ‘we create change’. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in