Overslaan en naar de inhoud gaan

Deen, Gant, Sanoma en VeiligheidNL kiezen een nieuw bureau

Accountnieuws: Today Canday, UPR Nederland, Wunder, Het PR bureau wonnen recent een pitch.
Dirk
Dirk

Deen kiest voor Today Canday

Supermarkt Deen kiest voor de vernieuwde positionering Today Canday. De campagne is 1 mei gelanceerd op landelijke televisie, radio en online. De supermarkt is de afgelopen periode bezig geweest met het aanscherpen van zijn positionering. Today is Canday heeft deze vertaald in een nieuw merk- en campagne concept. Met de nieuwe pay-off – ‘Dat is lekker thuiskomen’ - wil Deen duidelijker zijn merkwaarde uitdragen en claimen. Op 1 mei is de vernieuwde positionering met landelijke campagne gelanceerd. Het bureau gaat de komende tijd verder aan de slag met de omnichannel-benadering van Deen.

related partner content for mobile comes here

Sanoma kiest voor Wunder

Mediabedrijf Sanoma kiest voor Wunder als strategisch designpartner voor de herpositionering van zijn digitale service: Tijdschrift.nl. De opdracht bestaat uit het ontwikkelen van een nieuwe positionering, merkstijl en digitaal design van app en website. Aan de keuze ging geen uitgebreide bureauselectie of pitch vooraf, de keuze is gemaakt op basis van gesprekken.

VeiligheidNL kiest voor Het PR Bureau

Stichting VeiligNL kiest Het PR bureau als partner voor zijn marketing en corporate pr. Deze keuze heeft de stichting gemaakt naar aanleiding van de campagne ‘Knoop dit goed in je oren’ die het bureau maakte. Een campagne die ouders en kinderen op de risico’s van slechte koptelefoons en oortjes wijst om gehoorschade te voorkomen.

Gant kiest voor UPR Nederland

Modemerk Gant kiest voor UPR voor de pr en communicatie.  

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in