BrandDeli is sinds kort de exclusieve salespartner van Momio in Nederland. De sociale media app richt zich op kinderen van 7 tot en met 12 jaar oud. Op Momio kunnen kinderen berichten en foto’s plaatsen, liken en delen en met elkaar chatten in een veilige en gecontroleerde omgeving.
BrandDeli is verantwoordelijk voor de verkoop van alle sociale media en video-advertentiemogelijkheden binnen de app.
Momio heeft maandelijks meer dan 100.000 actieve gebruikers in Nederland en de gemiddelde tijdsduur op het platform is meer dan 20 minuten per dag. BrandDeli gaat het bereik gecombineerd aanbieden met het online bereik op de website en de app van Nickelodeon (450.000 unieke bezoekers per maand). Daarmee wil BrandDeli het digitale bereik in de 'moeilijke' jongste doelgroep vergroten.
Klaartje Kuypers, COO BrandDeli: 'Met de toevoeging van Momio aan het kidsportfolio bouwen we verder aan ons digitale bereik onder kinderen en vergroten we ons aanbod voor de kids-adverteerder.'
Momio is na Twitter, VICE en De Persgroep de volgende partner van BrandDeli buiten de categorie tv.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!