Bert Hagendoorn en Ronald ter Voert lanceren 'business-talkshow' De Boardroom

Iedere maand schuift er een gast van een bureau en een adverteerder aan.

De eerste aflevering verschijnt aanstaande dinsdag.

Bert Hagendoorn en Ronald ter Voert lanceren een nieuwe 'online business-talkshow' genaamd De Boardroom. In de show staan onderwerpen als creativity, marketing en digital centraal. Iedere maand komt er een nieuwe aflevering met twee gasten, van een bureau en een adverteerder, online.

De presentatie ligt in handen van Ter Voert, waar Hagendoorn de functie van sidekick op zich neemt. De talkshow wordt uitgegeven door Audiohuis en is zowel op YouTube te bekijken als op Spotify als podcast te beluisteren.

'Elke afleveringen gaan we in op actuele trends, cijfers en uitdagingen binnen de business en behandelen we de laatste nieuwsfeitjes', aldus het duo. 

De gasten

In de eerste aflevering, die aanstaande dinsdag verschijnt, zijn Baba Touré (Home) en Tjalke Bredenoord (ArlaFoods). In de maanden daarna schuiven achtereenvolgend Yvette Belt-Beekman (Alfred) en Chris Kersbergen (Rabobank), Antoinette Hoes (Hoes Strategy) en Micha Medendorp (Marie-Stella Maris), Patritia Pahladsingh (Accenture Song) en Wouter Kolk (ex-Ahold Delhaize) aan. 

Ronald Ter Voert en Bert Hagendoorn hebben beiden ruime ervaring opgedaan in de wereld van media en communicatie. Zo was Ter Voert in het verleden hoofdredacteur bij Emerce en Broadcast Magazine en tv-producent bij Endemol, SBS/Talpa en RTL. Hagendoorn is oprichter van Dutch Digital Design en medeoprichter van adviesbureau Agency Engines. Ook is hij lid van de raad van advies van de Dutch Design Week en jurylid bij diverse vakprijzen. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie