Premium

Argentijnse smartphone-commercial maakt van downloaden een ‘episch drama’

Het campagneconcept werd bedacht door reclamebureau Del Campo Saatchi Buenos Aires.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Telecomprovider lanceert met de commercial de nieuwe smartphone-reeks ‘Joy’.

personificeert in de slow-motion film een trage download. Zo wordt een grijze rugbyspeler achtervolgt door een horde rode rugbyspelers en wordt een grijze imker belaagd door een rode bijenzwerm.

De kleuren rood en grijs staan voor de afspeelbalk in YouTube, waar rood staat voor de afgespeelde tijd en grijs voor de downloadtijd. Uiteindelijk worden de grijze mannetjes ingehaald en opgeslokt door de rode plaag, maar die ergernis moet verleden tijd worden met de nieuwe smartphonereeks van BGH.

De commercial is te zien op de Argentijnse televisie en online.


Credits
Agency: Del Campo Saatchi Buenos Aires
Executive creative directors: Ariel Serkin, Juan Pablo Lufrano en Rafael Santamarina
Creative directors: Agustín Suarez en Sebastián Duccoli
Production agency: Primo
Director: Jonathan Gurvit
Post house: La Posta
Sound design: Not Deaf Sound
Music: Pendex Music
Editor: Alejo Hoijman

Bron:

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie