Voetbal International (uitgever PXR) heeft dinsdagavond goud gewonnen bij de 25e editie van de Mercurs in de categorie Mercur Magazine Mediamerk van het Jaar. Zilver ging naar Harper’s Bazaar (Hearst Netherlands) en brons was er voor Miljuschka Magazine (Miljuschka Publishing).
Voor het eerst zijn er in deze categorie drie Mercurs toegekend in goud, zilver en brons.
De andere prijzen:
Mercur BeLOFte van het Jaar
Maartje Bregman (Happy Times Magazine)
Mercur Redactieteam van het Jaar
Flow (Roularta Media Nederland)
Mercur Innovatie van het Jaar
Happy Times Magazine
Mercur Partnership van het Jaar
Linda. x Hema
Alle nominaties van dit jaar staan hier.
Jubileumeditie
De jubileumuitreiking was in Theater Amsterdam. Een jury onder voorzitterschap van Derk Sauer beoordeelde de categorieën Magazine Mediamerk, BeLOFte en de nieuwe categorie Redactieteam van het Jaar. De categorieën Innovatie en Partnership werden gewogen door een jury onder voorzitterschap van Maiko Valentijn.
De avond in Theater Amsterdam stond volledig in het teken van de viering van 25e uitreiking van de prijzen voor de Nederlandse magazine mediabranche. Centraal stond kennis en inspiratie opdoen. Daarom werd er bij de uitreiking uitgebreid stilgestaan bij alle genomineerde cases.
Het volledige juryrapport is vanaf woensdag hier te vinden.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!