Albert Heijn toont zelfspot met reactie op artikel van De Speld

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

De eetrijpe avocado’s van de Albert Heijn zorgen altijd voor plezier op het web vanwege hun 'harde' reputatie. De Speld besloot hiervan maar eens gebruik te maken door een artikel te schrijven over hoe hard deze avocado’s zijn. Albert Heijn liet zich niet kisten en kwam met deze reactie.

1. Het artikel van de Speld.

Artikel Speld

2. Ely heeft een handige tip.

Reactie Ely

3. Wel handig als er wat kilo’s vanaf moeten.

Reactie Amé

4. Tot slot kan Albert Heijn het niet laten om mee te doen met de pret.

Reactie Albert Heijn

Over The Best Social Media.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Anisha Chintoe.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie