Abovo Maxlead sluit samenwerking met Neurons AI

Neurons is een neuromarketingbedrijf, gespecialiseerd in het verbeteren van campagnes door middel van eyetracking AI.

Abovo Maxlead wil door middel van een samenwerking met Neurons AI stappen zetten op het gebied van datagedreven creatie. Neurons oplossingen voorspellen aan de hand van eyetracking, AI en data hoe consumenten emotioneel en cognitief reageren op ontwerpen, kleuren, beelden en teksten. De doorgevoerde verbeteringen op de creatie zouden moeten leiden tot effectievere en beter converterende campagnes. 

De inzichten zijn volgens Abovo Maxlead schaalbaar en toepasbaar op diverse mediaplatformen, zoals out of home, social, video, display en webdesign.  

Volgens Elzemieke Olsthoorn, CMO en Head of AM Beyond zijn de eerste resultaten goed. ‘Onze eerste testcase met een performance campagne, laat al veelbelovende resultaten zien met een verlaging van 18 procent in de cost per lead.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie