WebMerk


We kunnen dit als een waarheid aannemen en verder gaan ons voor te bereiden op de tijden die komen gaan maar we kunnen er ook bepaalde consequenties aan verbinden. Dat laatste probeer ik dan maar in dit geval.
Mijn vraag is, wat betekent dat voor het gemiddelde Merk? We zullen allerlei beïnvloedende factoren als dalende benzineprijzen, een groter milieubesef, onveilige internettransacties en koopbeperking maar enigszins buiten beschouwing laten.
Het Merk zal degelijk rekening moeten gaan houden met de aanzwellende aantrekkelijkheid van het webwinkelen.
Dat is niet bepaald nieuw maar ik vindt de reactie van veel Merken wel wat traag. Online advercommunication zoals mobile advertising maar ook andere vormen zoals locatie- en momentvertising staan nog steeds in de kleine schoentjes.
Dit wordt dus weer een interessant jaar waarin de Consumens consumindert en de techniek voortschrijdt om die zelfde Consumens op allerlei manieren te bereiken. Het creatieve Merk is aan zet.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid