Overslaan en naar de inhoud gaan

WebMerk

De webverkopen zijn met tig % gestegen in het jaar 2008. Bol.com had maar liefst een stijging van 40% waargenomen. Niet mis. Amazon…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

We kunnen dit als een waarheid aannemen en verder gaan ons voor te bereiden op de tijden die komen gaan maar we kunnen er ook bepaalde consequenties aan verbinden. Dat laatste probeer ik dan maar in dit geval.
Mijn vraag is, wat betekent dat voor het gemiddelde Merk? We zullen allerlei beïnvloedende factoren als dalende benzineprijzen, een groter milieubesef, onveilige internettransacties en koopbeperking maar enigszins buiten beschouwing laten.

related partner content for mobile comes here

Het Merk zal degelijk rekening moeten gaan houden met de aanzwellende aantrekkelijkheid van het webwinkelen.
Dat is niet bepaald nieuw maar ik vindt de reactie van veel Merken wel wat traag. Online advercommunication zoals mobile advertising maar ook andere vormen zoals locatie- en momentvertising staan nog steeds in de kleine schoentjes.
Dit wordt dus weer een interessant jaar waarin de Consumens consumindert en de techniek voortschrijdt om die zelfde Consumens op allerlei manieren te bereiken. Het creatieve Merk is aan zet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in